Regulamin sesji – współpraca z klientem publicznym

W trosce o Państwa poczucie bezpieczeństwa przedstawiamy się i podajemy pełne dane naszej firmy: Fotoklaser Agnieszka Noga, NIP: 6821705466, REGON: 241574645

zarejestrowaną pod adresem:

Biuro: ul. Jarzębinowa 20, 42-620 Nakło Śląskie.

Nasze studio i pracownia fotograficzna:  Świerklańcu na ul. Rekreacyjnej 452 lok2.

Firma prowadzi działalność w pełnym zakresie usług fotograficznych, oprawy zdjęć, wykonywanie projektów graficznych. Sprzedaż naszych zdjęć i produktów prowadzimy metodą tradycyjną – spotkanie w naszym studio lub elektroniczną poprzez nasz serwis dostępny pod linkiem: www.klient.fotoklaser.pl

Aby złożyć zamówienie drogą elektroniczną klient musi posiadać dostęp do Internetu, uruchomić serwis: www.klient.fotoklaser.pl oraz wpisać personalne hasło w celu zalogowania się do galerii zdjęć i złożenia zamówienia przez koszyk.

Drodzy rodzice/opiekunowie naszych modeli zwani klientami! Wraz z podjęciem decyzji o współpracy z firmą Fotoklaser Agnieszka Noga i zapisaniem pociechy na sesję zdjęciową akceptujecie poniższe zasady współpracy:

  • Sesja zdjęciowa wykonana jest przez przedstawiciela firmy: Fotoklaser Agnieszka Noga
  • Platformą do rezerwacji sesji, zapisu pociechy na sesję, prezentacji naszych prac i składania zamówień jest: www.klient.fotoklaser.pl
  • Uczestnictwo w sesji jest w pełni dobrowolne
  • Warunkiem współpracy jest zapisanie swojej pociechy na sesję zdjęciową drogą elektroniczną poprzez serwis: www.klient.fotoklaser.pl i akceptację regulaminu oraz dokonanie opłaty wstępnej zwanej zadatkiem.
  • Poruszając się po naszej platformie prosimy zawsze używać jednego adresu mailowego – to pozwala na sprawne składanie zamówień (automatyczne odliczanie wpłaconych zaliczek itp).
  • Wpłacony przy zapisach zadatek na daną sesję jest bezzwrotny. Klient ma możliwość wykorzystać jego wartość jednokrotnie zamawiając zdjęcia lub fotoprodukty z ustalonej sesji fotograficznej. Jeśli z placówką utrzymujemy stałą współpracę zadatek można wykorzystać przy kolejnej organizowanej sesji.
  • Kwota zadatku widoczna jest w formularzu zapisu i dotyczy jednego uczestnika, podlega wykorzystaniu przy składaniu zamówienia.
  • Sesja wykonana jest w wcześniej ustalonym terminie i miejscu.
  • Sesja plenerowa (przedszkolna lub szkolna) odbywa się tylko w dobrych warunkach pogodowych – o tym decyduje władza placówki.
  • Jeśli warunki pogodowe nie pozwalają na wykonanie sesji plenerowej – sesja odbywa się w wnętrzach.
  • Sesje PREMIUM wymagają wystylizowania dzieci – w tym celu korzystamy z naszej garderoby i dodatków.
  • Jeśli przy zapisie pociechy na sesję nie znajdziemy żadnych Państwa uwag rozumiemy to jako pełną zgodę na ingerencję w strój i fryzurę modela spójny z tematem sesji- sesje PREMIUM
  • Materiał z sesji udostępniamy pod jednym stałym hasłem przypisanym na stałe do danej placówki.
  • Termin realizacji / udostępnienia materiału jest ruchomy, zależy od sezonu i ilości zleceń. Zazwyczaj od 3 do 6 tygodni.
  • Wraz z udostępnionym materiałem z sesji informujemy klientów o terminie składania zamówień, oraz o terminie dostarczenia zamówień do placówki / ustalonego wspólnie miejsca
  • Złożone przez Państwa zamówienie automatycznie kierujemy do realizacji- o postępach informujemy statusem zamówienia.
  • Złożenie zamówienia jest jednocześnie deklaracją opłacenia zamówienia.
  • Zamówienia złożone po terminie można odebrać w naszym biurze lub studio(adresy podane na wstępie) lub w swojej placówce po uprzednim mailu informującym o dostawie zamówienia.
  • Dodatkowe zamówienia, oraz zamówienia składane po terminie dowozimy do placówek raz w miesiącu- postęp realizacji zamówienia określa status widoczny pod linkiem z podglądem zamówienia lub wiadomość mailowa .
  • Państwa wpłata wpisowa aktywna jest pół roku od momentu udostępnienia dla Państwa galerii. Jeśli do tego czasu zamówienie nie zostanie złożone wpłata zaliczkowa przechodzi na koszty archiwizacji Państwa materiału.
  • Materiał z sesji dostępny jest na serwerze www.klient.fotoklaser.pl w terminie nieokreślonym, nie mniej niż rok od daty wykonania sesji.
  • Uczestników nieobecnych, a zapisanych na sesję zapraszamy do naszego studia nie później niż 6 miesięcy od daty sesji w celu wykonania sesji zdjęciowej.
  • Warunki szczególne dla danego tematu sesji podawane są w karcie zgłoszeń uczestników.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego: info@fotoklaser.pl tel: 792522272

Fotoklaser Agnieszka Noga

Poprzedni wpis

Polityka prywatności / przetwarzanie danych osobowych klientów korzystających z platformy: www.klient.fotoklaser.pl

DANE ... Read more

Następny wpis

Regulamin współpracy- klient prywatny

Drodzy ... Read more

Komentarze zostały wyłączone